Complimenten en verbeterpunten

Complimenten, reacties, suggesties en verbeterpunten horen wij graag. Heeft u ideeën hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren of wilt u juist een compliment geven? Stuur dan gerust een bericht naar uw vaste contactpersoon of naar Marit de Goeij.

Klachten

Wij doen onze uiterste best om u goed van dienst te kunnen zijn. Mocht er toch iets mis gaan, dan zouden we dat graag van u horen. Ook dan kunt u daarvoor contact opnemen met uw vaste contactpersoon bij het NCI of met Marit de Goeij. Uw melding zal vertrouwelijk behandeld worden.

Wij streven ernaar om binnen één werkweek  inhoudelijk op uw klacht te reageren. Mocht het langer duren, dan informeren we u hier zo spoedig mogelijk over.

Geschillencommissie

Indien u als deelnemer van één van onze opleidingen niet tevreden bent met de geboden oplossing voor uw klacht, kunt u terecht bij de onafhankelijke geschillencommissie. Deze geschillencommissie wordt gevormd door mevrouw mr. Emilie ter Pelkwijk-Veltink. Een geschil kan per e-mail worden voorgelegd via Pelkwijkgrou@gmail.com. De geschillencommissie is bevoegd om te bemiddelen in het geschil om zodoende te komen tot een passende oplossing. Het oordeel van de geschillencommissie is bindend. Uw melding bij de geschillencommissie zal vertrouwelijk worden behandeld.

Bewaartermijn

Voor de meldingen die binnenkomen bij het Nederlands Compliance Instituut of de geschillencommissie is de wettelijke bewaartermijn van 2 jaar van toepassing.

Wilt u meer informatie? Neem contact met ons op.

Gerelateerde informatie

DNB is ontevreden over invulling van de compliancefunctie bij verzekeraars

DNB is ontevreden over invulling van de compliancefunctie bij verzekeraars

DNB heeft in december 2018 een aantal eerste bevindingen gepubliceerd naar aanleiding van hun onderzoek naar de compliancefunctie bij verzekeraars. DNB heeft in het najaar van 2018 onderzoek verricht bij vijf verzekeraars. Bij vier van deze verzekeraars gaan zijn in 2019 opnieuw onderzoek doen.

Een steuntje in de rug

Een steuntje in de rug

Zit u in een situatie waarin u even zou willen sparren met een compliance professional? Heeft u een vraagstuk waar u zo snel even het passende antwoord niet op weet? We helpen u graag met onze service ‘Eerste Hulp Bij Compliance’.

Leergang Compliance Officer 2019

Leergang Compliance Officer 2019

In deze verkorte leergang krijgt u inzicht in het functioneren van de compliancefunctie, het beheersen van compliancerisico‛s en het op adequate wijze behandelen van compliancevraagstukken.

Send this to a friend