< p>

Complimenten en verbeterpunten

Complimenten, reacties, suggesties en verbeterpunten horen wij graag. Heeft u ideeën hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren of wilt u juist een compliment geven? Stuur dan gerust een bericht naar uw vaste contactpersoon of naar Marit de Goeij.

Klachten

Wij doen onze uiterste best om u goed van dienst te kunnen zijn. Mocht er toch iets mis gaan, dan zouden we dat graag van u horen. Ook dan kunt u daarvoor contact opnemen met uw vaste contactpersoon bij het NCI of met Marit de Goeij. Uw melding zal vertrouwelijk behandeld worden.

Wij streven ernaar om binnen één werkweek  inhoudelijk op uw klacht te reageren. Mocht het langer duren, dan informeren we u hier zo spoedig mogelijk over.

Geschillencommissie

Indien u als deelnemer van één van onze opleidingen niet tevreden bent met de geboden oplossing voor uw klacht, kunt u terecht bij de onafhankelijke geschillencommissie. Deze geschillencommissie wordt gevormd door mevrouw mr. Emilie ter Pelkwijk-Veltink. Een geschil kan per e-mail worden voorgelegd via Pelkwijkgrou@gmail.com. De geschillencommissie is bevoegd om te bemiddelen in het geschil om zodoende te komen tot een passende oplossing. Het oordeel van de geschillencommissie is bindend. Uw melding bij de geschillencommissie zal vertrouwelijk worden behandeld.

Bewaartermijn

Voor de meldingen die binnenkomen bij het Nederlands Compliance Instituut of de geschillencommissie is de wettelijke bewaartermijn van 2 jaar van toepassing.

Wilt u meer informatie? Neem contact met ons op.

Gerelateerde informatie

Leergang Compliance Officer Pro 2019

Leergang Compliance Officer Pro 2019

De Leergang Compliance Officer Pro is het vervolg op de Leergang Compliance Officer (t/m LCO 2019), hierin wordt u opgeleid tot Compliance Professional.

Leergang Compliance Professional 2020

Leergang Compliance Professional 2020

Dé beroepsopleiding voor de compliance professional.

Laat me toch met mijn vak bezig zijn!

Laat me toch met mijn vak bezig zijn!

Ik ken een aantal echte ondernemers. Hart voor de zaak, altijd bezig met de ‘next step’ van hun onderneming. Niet al te veel praten, maar vooral doen en aanpakken. Pragmatische doorzetters. Eén van deze doorzetters werd laatst geconfronteerd met aanvullende wet- en regelgeving.

Send this to a friend