< p>

Bekijk de focussheet

  •  

Zorgplicht en Klantbelang centraal zijn voor financiële ondernemingen belangrijke thema’s. Door het centraal stellen van het klantbelang hebben cliënten en consumenten de beste kans om op een eerlijke manier behandeld te worden. Het belang van de Zorgplicht wordt onder andere onderstreept in de toezichtthema’s van de Autoriteit Financiële Markten (AFM). Elk jaar domineren de onderwerpen Zorgplicht, en het daarvan afgeleide principe Klantbelang centraal, deze thema’s.

Wij bieden organisaties oplossingen omtrent Zorgplicht en Klantbelang centraal. Dit doen wij door onze diensten, in zijn geheel of apart, aan te bieden aan onze klanten. Onze diensten bestaan uit vijf pijlers. Klik op de pijlers voor meer informatie:

Hoe kunnen we u van dienst zijn?

Doel van ons Focusteam is dat we uw organisatie helpen zelfredzaam en integer te worden en te blijven door de inzet van onze expertise. De dienstverlening richt zich daarom op ondersteuning. Samen met uw organisatie gaan we op zoek naar antwoorden achter specifieke Zorgplicht themavragen binnen uw organisatie en naar passende oplossingen.

Wilt u meer weten over Zorgplicht en Klantbelang centraal? Neem contact op met Ruud van der Mast of Eva Abbing.

Vragen over Zorgplicht en Klantbelang centraal? Neem contact met ons op.

Send this to a friend